<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

nedjelja, 14.06.2009.

let's say knowledge is a tree, yeah........ it's growing up just like me, yeah....

Ne mora se ni pogađat...naslov potječe iz Pearl Jamove pjesme- In my tree.
To je već postala rutina.
Gotova je školska godina, počinje dugo toplo ljeto.
Nema više zajebavanja oko ocjena, samo ja i more...Nadam se da ste se svi vi dobro zabavili ove školske godine i stekli nova iskustva, prijatelje, upoznali nove ljude koji su postali dijelom lijepih uspomena. Život ide dalje, nove uspomene će se stvoriti, novi ljudi će ući u vaš život.
Ove godine sam puno toga naučila, što mi je pomoglo da sazrijem kao osoba i počnem donositi neke odluke koje su me vidno promijenile. Svi počnu kad tad shvaćati da u svoj život trebaju unijeti promjene jer ih neke stvari koje su prije voljeli više ne ispunjavaju, neke ih počnu rastuživati, kako i sa stvarima, tako i s ljudima. Dakle, ovu godinu ću pamtiti po brojnim promjenama i zrelim odlukama . Mijenjam , mijenjam, mijenjam se..... Ponekad bih se htjela vratiti i biti ista osoba, ali onda shvatim da bi to bilo glupo i besmisleno.
Ne mogu vjerovati, još jedna godina, i sve je gotovo, iz mog života će otići ljudi s kojima sam skoro pa provela cijelo djetinjstvo. Ta činjenica me pomalo rastužuje, ali ne i previše, pa ipak ću upoznati nove ljude s kojima ću se možda i bolje slagati :)) (čisto sumnjam...sto ljudi sto ćudi).
U zadnje vrijeme crtam, pišem... Zapravo, potičem nekakvu kreativnost (iako sumnjam da je uopće imam).
Žao mi je što su neki bloger... da budem preciznija blogerice otišle iz "blogosfere", nema više njihovih postova. Heh, valjda su i one donijele neke odluke koje su došle njihovim sazrijevanjem, ili im se jednostavno više nije dalo. Da budem iskrena, održavati blog i nije lako, moraš misliti na postove da ne bi razočarao čitatelje ( srećom, ja se zbog toga ne moram brinuti pa nemam neki pritisak, nemam baš neke čitatelje, uvrh glave dvoje:))))),. Možda je baš i nedostatak zainsteresiranosti za moje blogče razlog mojeg daljnjeg pisanja, ako sagledam činjenice...kao prvo, ne moram pisat svaki mjesec ili čak tjedan pa stoga imam vremena za razmišljanje o temi idućeg posta i kao drugo, kad imam previše čitatelja, moji postovi trebaju imati "cenzuru" što ograničava blogersku slobodu :))).
Heh,
želim vam sretne ljetne praznike, odmarajte se i budite svoji :))

Image and video hosting by TinyPic

14.06.2009. u 20:27 • 2 KomentaraPrint#