<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

subota, 07.06.2008.

I got thing,it's comin' over me,i got this feelin' coming over me,over me...

boomp3.com

All these thing i'm sick about,i'm sick about...

Neki osjećaj me prevladava...ne znam koji...ne mogu više biti ista kao prije,to su i moje prijateljice primjetile.Nekad mi dođe da budem sama,samo sa svojom obitelji i glazbom.Više me nije briga da li ću ikoga povrijediti,nije me briga što će drugi misliti o meni.Uopće me nije briga ni dal me netko trača,dal me netko mrzi iz dna duše...baš me briga.Ne da mi se razmišljati o međuljudskim odnosima,samo jedva čekam da do kraja odgulim ovu školsku godinu i da se mogu posvetiti sebi i svojoj obitelji i glazbi/ali onoj koju ja volim/.Samo ću se "isključiti" i uživati u svom svijetu,ne želim se zamarati s ničime.Ne mogu više.Ni sama ne znam šta mi je,ali,trebam...odmor.E,da,i volim ovu pjesmu /osim prvog stiha/ .I,dobri su mi filmovi s Ewan McGregorom jer su nekak bizarni,ja volim bizzar things.Tako.Ne znam dal ću gledat Euro,jer...ne znam,nisam toliko opterećena time...više volim Olimpijiske igre...tenis...košarku /zanimljiviji sportovi/.Ovaj tjedan mi je bio dosadan,mislim,bilo je nekih super trenutaka,ali nisam ništa posebno radila.Drago mi je što sam se mogla ispričati sa Miom o mnogim stvarima,i htjela bi joj reć sorry što sam stalno nadrkana na sve,ali kao što se vidi,jednostavno ni sama ne znam što mi je.LJutim se čak i na najmanje stvari,ne mogu /pucam po šavovima/.No,dosta mom autu,pričajmo malo o meni.../hehe/.Jedva čekam da u kina dođe film Forgetting Sarah Marshall i Love Guru /Judd Apatow and Mike Myers-legenda/ .Ne znam što da dalje napišem.Moram stavit novi dizz,odnosno napravit novi /ne volim stavljat tuđe/.Gledala sam Farmu i moram reć da mi je drago što je Rafo winner,što je Sabina pobijedila u Topmodelju.Pravda je zadovoljena.
Ovo je bio kratki post.
Bye
Image and video hosting by TinyPic

07.06.2008. u 19:53 • 122 KomentaraPrint#