<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

srijeda, 11.03.2009.

"Life and what it's worth"

Nije me dugo bilo... prošla je prva godišnjica postojanja ovog bloga. Ja sam bila...odsutna :)
I sada, kada sam se napokon udostojila dovuć do kompjutera i otvoriti blog, shvaćam da mi ovaj blog puno znači i da bih bila još jedna od onih koji su odustali od svog bloga. Makar ovo bilo samo neko internetsko sranje nekim ljudima, tako nešto mi baš treba onako, kao odušak. Mnogo toga se dogodilo, mnogo dobrih, a i loših stvari. Došlo novo polugođe,nove brige, nova sranja....i tako...
Ne znam da li bih mogla sve događaje sročit samo u jednom postu jer ove stvari koje su mi se događale u proteklih par mjeseci su nevjerojatne. Čovjek samo u par mjeseci može otići na drugi kraj svijeta, a može i doživjeti nesreću koja će ga pratiti do kraja života. Može se zaljubiti (što se ne događa u mom slučaju) , a i može doživjeti živčani slom. Može zadobiti vječnu traumu, može mu se dogoditi najljepši trenutak u životu. I to sve samo u par mjeseci. I onda shvatiš kako je život čudesan, koliko događaja čovjek doživi , koliko je zapravo vrijedan život, jer te uči mnogim stvarima, kako da kažem....čini te mudrijim pametnijim. Što više vremena prolazi, to više ti kao čovjek vrijediš. Zato je bolje da živimo, živimo punim plućima :)
Naučila sam također jednu veoma važnu lekciju, lekciju koja će me pratiti u životu od sada pa nadalje.
Život možeš izgubiti u svega par sekundi, to se samo dogodi. Stvar je da li ćeš ti paziti na to ili ne...ili će te Bog kao zadnjega glupana srećkovića spašavati svakog trena.
Kada ti se dogodi jedan od takvih trenutaka da ti je život bio u opasnosti baš za tu sekundu, a da si ti izvukao živu glavu shvatiš da je sve ostalo bezvrijedno, sve te brige i muke koje su te pratile kroz život. Sve ocjene i gluposti nisu vrijedne kao život, sve tvoje depresije zbog nekih sitnica.....ma glupost. Taj trenutak, ta sekunda kada si u toj opasnosti.... nešto neopisivo, samo te lupi, neki trans, nešto se dogodi u tebi, kao da si u nekakvom emocionalnom šoku. Nisi svjestan, kao da je sve u redu, ništa se nije dogodilo a zapravo kao da dršćeš i plačeš iznutra. Veliki prasak u tvom organizmu....
Onda dođeš k sebi, plačeš, jaučeš, zašto, zašto. A samo je važno da si živ, da si izvukao svoju idiotsku ljudsku glavu koja te i dovela u sra**.
Onda ti se osjećaji slegnu, još uvijek nisi svjestan, no tvoje tijelo zato pati.
Ma, užas...
I onda bih se nadovezala na onu poznatu:
"Čuvajte nas ,
pazite nas,
jer znakovi su premalo.
Možda je i odraslima do djetinjstva našeg stalo."
Hehe, zna Hlapić, vjerujte mi.
Iako ne očekujem mnogo komentara za ovaj post, barem se nadam da će ljudi koji će ovo pročitati znati shvatiti moju poruku (iako pišem kao u hijeroglifima...tko bi me shvatio zbog mojih gramatičkih pogrešaka i svega, ali važna je poruka, ma u kojem god kontekstu shvaćena, važno je da to dopre do srca čitatelja i da ga urazumi).
Brzo sam napisala ovaj post..... svaka mi čast, trebala bih češće raditi ovakve razmake među postovima, inspiracija mi leti sama od sebe, kao da ne pišem ja :)).

hehe..



bye :))

Image and video hosting by TinyPic


11.03.2009. u 22:19 • 21 KomentaraPrint#