<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

četvrtak, 10.07.2008.

Waves roll in my thoughts...

boomp3.com
Oceans-Pearl Jam
Već sam jednom nogom u moru ;]
Zato i odabradoh ovu pjesmu.Prekrasan osjećaj mora dobijem uz stihove i melodiju Oceansa...A Eddijev glas to sve skladno povezuje ;]Sviđa mi je moj novi dizajn...kreativan je i rad je mojih ruku uz zahvalu za kostur dizajna.Ali jaaaako sam zadovoljna,ide meni rad ovih dizajnova....već imam kolekciju,ali ne dam ih na download,to je MOJE,i ne dijelim to ;]Zla sam,znam,ali jednostavno volim otvoriti folder u svojm kompjuteru gdje mogu naći kolekciju nečeg što je MOJIH RUKU DJELO.POnos.Ajm praud.Da...i gledala sam Speed Racera s Miom i uživala u filmu....zahvaljujući Emile-u ;] Mia i ja smo vrištale od Emilove ljepote /haaahaaa/....Joooj....HEK.....Dobar je film...samo ga ne preporučam osobama s epileptičnim napadima.Šarenooo je,ali je kul.Da Eddie i Emile...No dobro...dosta o meni i mojim takozvanim "debilanama".Sad mi je frendica poslala poruku u kojoj piše da joj se gadim i svakave gnjusobe i da me više ne želi vidjet....i onda je na kraju poruke pisalo...pošalji ovo svim prijateljima do kojih ti je stalo pa da se useru od straha....e usrala sam se definitivno.Ufff,nemoj me strašit Dora ;] hehe.Da...iščekujem more poput malog djeteta....moreeeeeee,moreeeeee /ko što bi opjevao Luka Nižetić/.Taj osjećaj slobode,kao da ćeš poletjeti.Taj slani osjećaj na koži i usnama.Ufff...jedva čekam.Strašno mi je doooosadnooo.PO cijele dane surfam po netu gledajući spotove Pearl Jama i uživam u ljepoti Eddijeva glasa.Beautiful.JOš ova pjesma Oceans....ahhh waves roll in my thoughts...samo zamišljam...udaranje valova po stijenama,miris slanoće u zraku,male palmice koje se njišu u ritmu glazbe koju sklada more,morska pjesma koja svima mami osmijeh na lice,sunce koje prži i tamni nam kožu.PREKRASNO.Sad bi te riječi samo ponavljala i ponavljala...non-stop.more,more,more,more,more,more,more,more,more,surferi,more
...zanemarite ovo sa surferima...ionako su svi stari ;] Samo u Kaliforniji ima mladih i preplanulih surfera...odoh ja u Kaliforniju...hehehe.Pa...da...svi već znaju da je Kalifornija metropola komada.hehe.Ja sam postala čudna.Jesam.I priznajem to...ne sramim se te činjenice.NO...mislim da je ovo zadnji post.../ne zadnji kao ZADNJI,nego zadnji kao...nećemo se dugo čut dragi blože i dragi čitatelji...ok???Uff ne mogu bit misteriozna ni sekundu/
Image and video hosting by TinyPic

10.07.2008. u 16:47 • 60 KomentaraPrint#