<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

utorak, 29.01.2008.

And breathe... just breathe,oh breathe, just breathe

boomp3.com

2AM and i am still awake writing a song.
If I get it all down on paper, it's no longer inside of me

Image Hosted by ImageShack.us

Tužna sam....nisam ni za što...Ništa mi ne ide,i stvari u koje sam polagala nadu...samo su me...razočarale.Meni je izgleda suđeno biti niškorist.Već me sram,sram me reć ljudima da sve te nade koje su polagali u mene su zapravo besmislene.Nemam sreće,ona me je napustila.Osjećam se NIKAKO.Najrađe bi samo legla i pustila vrijeme da proteče pored mene.I dosta mi je više.Postala sam BEZVEZE,TOTALNA BEZVEZNJAKUŠA,a to nikad nisam htjela biti.Htjela sam biti uzorna.A ljudim više nisam čak ni trn u oku.Da sjedim u razredu,i novi profesor pamti imena,moje bi zadnje zapamtio. Metafora.Tužno.Moram spominjat metafore.Ne mogu dati neki drugi prikaz.Ja sam šit.Jedan mali šit koji se mora izboriti,dok se ostali provlače,samo se uvuku u kožu drugima i lijepo im je,smjeste se i lijepo im je.Metafora.Opet.Sve je dosadno.U zaostatku sam...sa svijetom.I s pisanjem bloga.Samo zaostajem.E,u vezi s ovom pjesmom.Sto posto ste se začudili kad ste je čuli,da to je laganica.Ali je pjesma zbilja onak softy,treba mi nešto lagano,ne mogu sad slušat žestinu,umorna sam,osjetljiva (nešto novo,kao fol).Neće ovo biti predugačak post.ne očekujte mnogo.Joj da.I...pogodila me smrt zgodnog Heath Ledgera.Al bio je cute.Možd' ne vama.Tako mlad,a već dead (šmrc).We.Neeeeeeeeeeeee.A i imao je dijete.Pretužno.Ove godine umire pre više ljudi.Kao i prošle (pogotovo)jako sam razočarana.E da,imam blog s SVOJIM dizajnima:klik.I ja sam se "poboljšala".Kad se sjetim svog prvog dizajna,hehe.Bio je s mjesecom.Memories.Ali svoje dizzeve na osobni blog neću stavljat,jer ne volim baš djela svojih ruku.Malo su mi prepinky dizzevi.Ah.Šta ćeš.Ova sad slika je OK.Baš je simpa.Bila bi dobra za dizz.No stavit ću je na kraju posta (vidjet ćete o kojoj slici pričam)
Hehe.Fora.Eto,sad sam sretnija.Ou yea.Ma,boli me kujac.Ja sam JA.NOBODY'S FOOL.O,da,Evanescence.Yea.YEA.Malo - puno sam pretjerala.Baj d vej,htjela sam reći.HALELUJAH!!!!PATKA JE VRATILA DIZEVE!!!!!!!!!!!!!!!Jihaaaaaaaaa.Ajde.Bye.
Image Hosted by ImageShack.us

29.01.2008. u 17:43 • 126 KomentaraPrint#