<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

petak, 20.06.2008.

I'm still alive ;]

boomp3.com

Oh i, oh, Im still alive
Hey, i, i, oh, Im still alive
Hey i, oh, Im still alive
Hey...oh...

Zaš naslov...pa da ...pretpostavite sami...nakon ovoliko mučenja GOTOVO JE!Nema više onih retardiranih depresija i onih usranih gradiva ni onih dosadnih licemjera i kog još?SVEGA-[jedino će mi prjateljice falit]-al ću preživjet-ljenost me pomalo obuzima...tooooo!!!Danas je tekma.I takooo.Navijam ja.E,da i tek sam danas shvatila da unatoč tome što me ovi (neki) iz razreda živciraju,morat ću se kad tad oprostit s njima i bit će mi žao. Mislim teško je oprostiti se od nekoga i znati da se zasigurno dugo nećeš vidjeti s tom osobom jel ti toliko ide na /onu stvar/ ali falit će ti.Vidla sam danas neke osmaše kako su imali izljeve emocija pa sam tek onda shvatila koliko će tek meni biti teško.Unatoč tomu što znaš da ćeš ostati u kontaktu s NEKIM osobama,uvijek ti fali onaj osjećaj mladosti i slobode koji si imao/la u školi,sve osobe koji si tamo upoznao,sve simpatije...uhvati te nostalgija.Uvijek ti fali TAJ OSJEĆAJ /samo za taj...osjećaj/ ali neću pričati o tome.tu irli.Volim grunge.Nemate pooojma koliko,ovaj cijeli post sam htjela posvetiti Nirvani,Pearl Jamu,STone Temple Pilotsima i čak možda Alice in Chainsima ;].Jooooj,kako je ta glazba lijepa,žao mi je što neki ni ne znaju za grunge,ali neću pričati o tome,prečudno mi je,ali ne krivim vas.Danas mi je bilo super,ali mi se ne da pisat.Planiram novi dizajn,jer sam si nabavila novi set brusheva za fotošop.-ih liebe fotoshit/šop/.Ali,budući da niste na istoj intelektualnoj razini kao ja /haahahahahaha/ posvetimo se malo nekompliciranijim temama.zezala sam se za ovo s intelektualnošću.Ne mogu vejrovati da je G-O-T-O-V-O.MOžda budem gledala Leslie Nielsona...ma ne...gledat ću tekmu...ALI LESLIE...ma ne..TEKMA...ma...kaj to vas briga.Da....i prznajem....ovisna sam o pjesmi Betterman...i priznajem...žderem sladoled.I lijena sam.zato sorry Tea.Ja sam LIJENA.Lijena.I točka.I imam feeling ko da mi je kamen u grlu,ali stvarno.STVARNO.Škaklja me.Ne znam od čega.Šta to vas briga?Šta ja sve pišem....Mislim da ću napisat još jedan post,i onda me nećete više viđati u blog svijetu,barem na neko vrijeme,jer se odmaram i od kompjutera i od SVEGA.DOSTA JE.Moram ići
byeImage and video hosting by TinyPic

20.06.2008. u 19:00 • 35 KomentaraPrint#