<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

utorak, 19.08.2008.

I know someday you'll have a beautiful life,i know you'll will be a star in somebody else's sky but why,why,why can't it be mine?

Podnaslov glasi:

There's much more than this, oh ... whoa, much more then this
Oh, see the world ... much more then, oh ;)
Dakle...prošlo je mnogo vremena od zadnjeg posta ljudi moji.Naučila sam mnogo o sebi ovo ljeto,upoznala ljude koji će mi se zauvijek urezat u pamćenje...ali ono zauvijek /jer tak lijepe momke se ne viđa ;] /.Naslov glasi onako kako glasi jer znam da Konek /the waiter/ nikad neće bit moj ;[haha.Jedan konobar s mora,grrr,prestar je.A,ima tu i još konobara...hmmm otkrila sam da volim konobare.Koji sam ja frik.Heehee.Vidjela sam se sa starim frendovima,družili se,nagledala sam se svakakvih budala /za koje ne znam dal su bili u trijeznom stanju/.Čudno mi je sad vratit se u takozvanu "realnost",jer ono,navikla sam sad na ovaj tempo života.Ono,nema obaveza,sam ljenčariš i buljiš u komade /haaha/.Podnaslov ima veze s mojim ljetovanjem.Nadodala sam ga da bi post imao više smisla ;)nemrem sad samo o muškinjima pričat.Da,vidla sam stvari za koje tek sad shvaćam da su mi obogatile život,nova životna iskustva,nove pouke.Ja ni sama nisam svjesna koliko mi to znači u životu.Prekrasno.Kako je ova Hrvatska prekrasna,to je nešto nezamislivo...ono nismo ni mi Hrvati tog svjesni.Imamo more koje zlata vrijedi,prirodu...NO dobro...Shvatila sam da u životu uvijek ima VIŠE,sve što sad gledamo,npr. ona emisija Razglednice iz Hrvatske,vidim one neke gradove za koje čula nisam i sve te spomenike.Nije fora ak odeš krstarit Jadranom i onda se hvališ što si sve vidio i kako si ti sad kul,uvijek ima više.Ovaj svijet je pun stvari i mjesta za koje nikad nisi čuo a tako su predivni/na itd.UVIJEK IMA VIŠE.Uvijek možeš istražiti svijet i blagodati prirode,upoznati ljude za koje nikad nisi znao i koji će ti obogatiti život.Sve je tako prekrasno...Život je prekrasan...Uživajte! I drago mi je na vašim komentarima...ugodno iznenađenje ;)
Ovo je kratak post.
Bye
Image and video hosting by TinyPic

19.08.2008. u 21:42 • 59 KomentaraPrint#