<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

petak, 09.05.2008.

The sorrow grows bigger when the sorrow is denied,i only know my mind,i am mine

And the feelings that get left behind
All the innocents broken with lies
Significance, between the lines
We're all different behind the eyes
There's no need to hide

Image and video hosting by TinyPic
Ovu pjesmu obožavam-indie i čisti rock pearl jam,iako ne mogu reći da je ona grungerska faza bila najbolja
ih libe eddie vedder ;]
Danas mi je bio predobar dan,cijeli sam dan bila vani.Zajebavala sam se vani s Čokosicom iMiom
Zajebavale smo se,umirale smo...od smijeha.The moshnja bi bio jako ponosan (hehe).Smijeh je lijek.Obožavam se smijati,prekul,i onda krepavati,dok te prolaznici gledaju k'o luđaka,a ti si u svom filmu i zajebavaš se.(hehe,hračkale smo ledeni čaj...)
Tako sam bila u parku i sa JAGoDI.CoM sa lucykom (nema blog) i sa teom .Sad mi se umirem od smijeha sjećajući se....neću,moram ostat prisebna i napisat ovaj j***** glupi post.Hvala Bogu,petak je,ja obožavam petkove,i subote.Ovaj sam naslov uzela zato što,opet hoću filozofirat.Iako to ne volim,uopće mi to ne...pristaje.Već mi postaje dosadno,ali očito da čitatelji uživaju ;]
Jer,evo,vratih se zašto uzedoh ovaj naslov....zato kaj kad te netko uvrijedi,ti se uvijek preseravaš da ti je svejedno,ali što ti više s***š (hihi,prestrogo sam to rekla) to te više to j**e.Jeste shvatili,i hope so.Mislim,kad patiš ono,naravno da nećeš cmoljit :uu,ja patim,rescue me!!!!-ne neg ćeš reć : ma,šta,ma daj molim te,ovo je mala glupost za mene.-ali ako ne priznaš da ti je teško,i ako se nikom ne "ispovijediš" onda ti je sve teže.Mogu navest mnogo primjera na sebi.Mislim,svi se bojimo reći ono što zapravo osjećamo i onda još više patimo.Ali,dođe ti vrijeme kad shvatiš da je šutjeti glupo i besmisleno i onda ti postane svejedno.RECITE ŠTO VAS MUČI,ne čuvajte to su sebi-moj savjet.OKay,to je bilo dosta,već mi je neugodno,ispadam k'o neka tam gl***** što stalno filozofira.Ja sad gledam svoj dizz...jednostavno mi je remek djelo,predobar mi je,zadržat ću si ga.E,btw.puno hvala na komovima,posebno Mijichici (hooh)
I tak....što da još pišem....Puno praznika u zadnje vrijeme,i like it...Sad gledam onu farmu,totalno mi je sad bzvz,ti rialiti šovovi nemaju veze s mozgom.ne znam šta da još pišem...ovo je glup post...totalno.Jedva čekam sutra,možda idem na muvise (ou yea)
(pozz akrobatu /cute boy/)
upadate:
bilo je preluuudo gledanje muvia.Nadam se da ćemo to ponovit.
Pozz curama

i svim mojim najkicama (kak bi tea rekla) , bye!!!!!!!!!!!!!!!!
Image and video hosting by TinyPic

09.05.2008. u 21:10 • 135 KomentaraPrint#