<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

utorak, 15.01.2008.

"what if I say you're not like the others what if I you're not just another one . look at your face, you're the pretender . what if I say I'll never surrender"

boomp3.com
Ova pjesma mi je preeesuper....

so who are you
yeah who are you
yeah who are you
yeah who are you...

Eto,prošlo je mnogo vremena od posljednjeg posta...bila sam na odmoru i zabavila se. Bilo mi je super.Razgledavala sam,šopingirala,išla na klizanje...ma super.Gledala mtv (ideš :D)I u školi je sve ok,sve je super.Odlučila sam ne bit tak depresivna i ne određivat vam koliko ćete mi komiča dat...baš me briga,dajte mi komiča koliko hoćete,jer očito vama ne paše ostavit 1 komentar.No dobro neću bit (već se počinjem smijat) čangrizava :[.E,i uzvratit ču vam komiče.Uff...malo sam nervozna,ne znam zašto,možda sam se naživcirala. Ma...ljuta sam sama na sebe što sam se poozbiljila pred vama...mojim čitaocima,baš sam bezobrazna k..a.Sviđa mi se novi dizič....I...ostavljat ću vam onoliko komiča koliko ste vi meni (da ne dođe do nesporazuma).Baš me briga.Za sve.Uvidjela sam da mi matematika više ne ide.Ne razumijem ništa.Nikad ne reci zauvijek :D.Jel sad vrijeme za sliku,ili da sačekam još jedno 5 redova ? Eto,na praznicima sam teškim mukama pokušavala saznat kako se radde dizajni,ali izgleda ništa od toga.Već pola godine,ja sam ostala nepomična u to području.Jučer sam bila kod zubara.Tek rutinski pregled (ne brinite se).Eto,meni je lijepo (djelomično).Moram prestat sa zagradama,ali glas u meni neprestano govori.....zagrada.Ok,ovo je već debilno.Mislim da je vrijeme za sliku.
Image and video hosting by TinyPic
E,da.Počela sam gledat (prije 3 tjedna) lude 70-e.Predobra je serija,već mi je glupo gledat reprize na RTL-U,stalno vrte onu Punu kuću i Pod Istim Krovom.Najbolji u Ludim 70-ima mi je Hyde,a i Fez. Dva zajebanta kojase ne ljubakaju k'o njihovi frendovi,nego zbijaju šale. Prefunny,no vidim da vas to nije briga...dobro,dobro :D.We,koliko dugo to nisam rekla.Eto,sad će vijesti RTL-a. Brrr.Ne volim ih.Ne volim ni jedne vijesti.Samo crna kronika :[.Uf,sad bih najrađe stavila još jednu sliku,ali ne smijem,post će izgledati prečudno.Ahh,kad vam nemam šta reć.Gledam tuđe blogove....očito su svi u depresiji....neću ništa reć.I ja sam pizda.Mogla bih postat fucking emo.Ali,nije to moj žanr,nisam to ja.Ne dam mi se ništ,moram se iskašljat.Fucking.Shit.Ja bih sad htjela gledat South Park....ne znam zašto,od crtića samo puštaju neke sranjaste.DAJ PUSTITE Simpsone,South Park,Futuramu....Ništa od dobrih starih provokativnih crtića.Vi oćete neke softy.No neću se žalit.I'm better than that.Inače sam ja ista.Ista k'o i uvijek,i biti ću.Odlučila sam prestat nosit faking crno i malo se uhippit. ROFL-rolling on the floor.Misla sam malo bit hippie. Kaj kažete Mia hippie and Dora hippie :D.(njih dvije su legende kakvih nema).Vrijeme za sliku.
Image and video hosting by TinyPic
E,da.Imam novi blog na kojem prerađujem.Samo ima još nekih problema oko avatara,ali da se to riješit. Dakljem.Tako.Sad mogu SVI downloadirat moje dizzove.I tako.Mislim da se bliži kraj ovom beskonačnom postu. Pišem ga i onako već 25 minuta. Prava sam spisateljica.Ajde. Bye

15.01.2008. u 17:57 • 155 KomentaraPrint#