<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

utorak, 20.05.2008.

The direction of the eye, so misleading the defection of the soul, nauseously quick i don't question, our existence i just question, our modern needs

I will walk...with my hands bound
I will walk...with my face blood
I will walk...with my shadow flag
Into your garden, garden of stone...yeah...

Image and video hosting by TinyPic
Pearl Jam /respect/
Joj ,da i Stone Temple Pilots /respect/-jedini bend (uz Alice in Chains) koji se može natjecat sa Nirvaninim unpluggedom
Volim vas bendići moji.No,posveta mojim bendovima je gotova...mislim ima ih još,ali,neću vas gnjavit.Meni su ovi protekli tjedni bili čist ok,niš se novo nije dogodilo,bila sam...ono osrednjeg raspoloženja ;]Al,ono,zaljubidoh se u grunge preko ušiju.Prestat ću o glazbi ,joooj.
Zbombardirali su nas testovima,pa ne očekujte od mene da ću baš na svaki vaš komentar odgovarat ono,isprve...e i na emesenu me neće baš bit.Odlična učenica /yeah alrighty/baš.../moš mislit.../ hoohhoho.Želim da ovo bude dugačak post...i bit će...moram se potrudit,mogu ja to.I takoo....sad će praznici,ludovanja...u jeeaa.Hmmm,danas je loše vrijeme (hvala bogu na šalovima,tankim ;])E,da,opet imam novi dizajn,baš mi je dobar jer nije previše nakićen .Mrzim nakićene dizajne (pljuj) .Hmmmmmm....što da pišem,nema ništa zanimljivo u životu mom,osim što ne volim školu i dosta mi je.Tko će se iz našeg razreda gdje pomaknut,to tako živcira.Sve je tako predvidljivo,nema više nikakve iznenadne situacije u kojoj se nađem,cijeli dan mi je isplaniran.Voljela bi nekaj zabavna i ono...fora i iznenađenja koja će s meni svidjet,ali ipak sam shvatila da se to se zapravo svima događa,jednostavno ti neke stvari dosadne s vremenom,nisu ti više zanimljive i da se onda se jednostavno moraš tome prilagoditi i živjeti u toj predvidljivost čak je možeš učiniti zabavnom.Čini se čudno,ono,kako dosadnu učinit zabavnom,ali i to se može ;] sve je moguće u ovom sicko svijetu /bogme je/
E,da,ovu sliku na početku,odnosno kolažić sam sama naredala od niza slika i malo izphotoshopirala.Sad radim novi kolažić,exluziv za vas.
I,da drugi mi je malo ružniji...nisam našla baš neke fotke...
E,da i moram reći da mi je dosta dvoličnosti i tih sranja...nagledala sam se toga puuuno puta u životu,i ne želim pričati o tome,jer trač je jedna stvar,a ogovaranje je baš gadljivo...trač je više zajebancija,dok je ogovaranje baš vrijeđanje.Dosta je toga,prestanite.Pustite to....
KRAJ
Pozdravljam sve blogerice ;]
i Eddia Veddera /hvala ti Eddie na tako lijepom glasu koji imaš ;] i pjesmama/
Pozdravljam i Scotta Weilanda /koji ima turneju ovo ljeto.....svrati i kod nas/
Veliki respect Kurtu Cobainu,Layne Staleyu,Heath Ledgeru...
i........kome još......ma,sjetit ću se do sljedećeg posta....
Image and video hosting by TinyPic
bye

20.05.2008. u 14:43 • 88 KomentaraPrint#