<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

ponedjeljak, 17.12.2007.

°vrijeme za svježi početak°

Wow,novi blog....super....nisam se nadala tome.Na ovu ideju me dovukla moja suluda inspiracija i želja.Ludo...zar ne?I ja kažem.Nema ništ' bolje od novog bloga.Isad.Ne znam o čemu bi pričala.Nemam pojma.Nedostatak inspiracije.....Voljela bih da ovaj blog ostane zapamćen kao jedan od boljih blogova,s boljim "štivom". *smijeh*. Iako mi pozadina nije "God knows what",simpica je.I takoc.Eto,ovo mi je i think...barem 150 blog,ne mogu prestat,šta mi je? Uvijek se nađe neka prepreka,nešto.Osjećam da me čeka nešto veliko....btw..... x]
Eto,neću previše pričat,ipak mi je ovo prvi post. *uzbuđenje*
da i to jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako.Uhvatila me želja za pisanjem Image Hosted by ImageShack.us
*mali hepy emoticion*,da,da,mislite da je to,da. S devianta je ofkors.Eto,sad će čristmas fever,te godišnjica otkad sam dobila onaj veeeliki modem i hrpu kablovinja (kablova) na kojima je pisalo: MAXADSL,bilo je to nešto nevjerojatno,informatičko dijete je za Božić dobilo MAXADSL,bila je to....ma,nešto neopisivo.A sad informatičko dite (ich) dobiva MAXTV.Gr8.
Image Hosted by ImageShack.us

Zwjezdica.*kjut*
Ovaj...sad jedem špagete s rajčicom i maslinama.Možda se čini yuck,ali ich bin gurman...ili kaj već...?Eto,upravo sada prikazuju neke ruske izbjeglice....interesantno za ubit se x[Bože,šta nema NIŠTA,ama baš NIŠTA drugo na teveu.Baš me živciraju.....kmeeeeeeeee. *glasa se srcedrapajuće*.I glupu matematiku treba učit,uuuu,very hard.NEĆU.Oču anarhiju (i like it).Kao mlađa sam brijala na anarhiju,sad mi svejedno,samo da završim to što moram.Sad samo onaj kiselkasti osmijeh.Ja sam sad tužna.Sjetila sam se toga da nisam išla na Hladno Pivo.*šmrc*NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!Zar sam i ja to morala napravit,izdala sam.....svašta....ili sam samo prolupala.Ali nema veze,ipak ŠANSA POPUT HLADNOG PIVA se ne propušta.Sad kad je ovaj novi,urnebesno dobar album rasprodan.Ne.*suza suzu goni*.Zašto ja?!*vrisak* (a,ne,ne smijem,nisam sama doma).Brrrr.LJuta sam,gnjev me obuzima.Ili si umišljam.No nema veze,ja sam ipak društveno "čiru-riru".Dok drugi partijaju i žvale se po kafićima,ja gledam RTL POMAŽE DJECI i neprestano zovem kako bi toj jadnoj dječici dala barem tih 6 kuna od tog *biiip* telefonskog računa.Ja sam dobra dušica.*vragolasti podsmijeh*.Ahmmm,šta da još kažem....
Image Hosted by ImageShack.us

Pozdravljam vas

17.12.2007. u 20:54 • 44 KomentaraPrint#