<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

četvrtak, 14.02.2008.

I never knew what it was like to be alone...On a Valentines Day

I used to be my own protection,but not now
Cause my path has lost direction,somehow
A black wind took you away,from sight
And held the darkness over day,that night
And the clouds above more closer
looking so dissatisfied
and the ground below grew colder
as they put you down inside
but the heartless wind kept blowing, blowing

boomp3.com
Image Hosted by ImageShack.us

A,baš mi je bio sretan ovaj tjedan,ali to se trebalo dogoditi,a ja ništa ne mogu napraviti,to je sudbina.Valentinovo,that day of the year,je pokvario sve,i ovaj dan ne mogu povući natrag...ne mogu.Ali,ni ne želim,neću mijenjati sudbinu.Primjetila sam da uvijek kada se nečemu raduješ,na kraju se razočaraš.Ipak stoji ona trdnja da ne treba imati previše samopouzdanja.Ipak i dan ljubavi je dan razočarenja.Ljubomorna sam na sretnike.Ja sam samo tamo stajala i gledala,gledala kako su svi sretni,a ja kao fikus.Nisam mogla....Ja sam drukčija osoba,ne smijem se glupim šalama,nisam,ni neću.Ima dana kada sam vesela,ali,samo u krugu svojih prijatelja...krugu povjerenja.A znam da kada sam s drugima,moje veselje nestaje,nedostaje mi krug povjerenja.Sajla (zeka-peka) je sicko.Gripa.Ne volim je.Kada ju jednom dobijem bojim se da ću je opet dobiti.Histerična sam i stalno vičem:stavi ruku na usta!!!!!!!*hipohondrična sam*
Eto,vidim da nema puno zanimanja za moje dizeve,i za moje blogskins dizeve.No,ne ljutim se,bit će bolje,ipak nisam vrhunska.Sad ću objavljivat dizzeve u ovim postovima.Moram učit povijest.Povijest je piece of cake,prelagana je.Barem meni.Mislite da sam luda.Carlach,slične smo.Doista.Kao blizanke.Njena riječ-moja riječ.Svašta mi se događalo ovaj tjedan.Bila sam baš hippi ovih dana.Ali Valentinovo kvari sve.Gledadoh Alvin and the čimpmanks rasplakala sam se (skoro).Preslatko je.Preporučovam.sad ću gledat Sweeny Todda,da,da Đohni Dip.Ne znam što da pišem.Jedem Hello Kitty bombone.njum.Fino.Njam.Pusa mojim frendovima & frendicama.Image Hosted by ImageShack.us

*Bay*
WARNING:ovo je mali post.
Image Hosted by ImageShack.us

14.02.2008. u 18:41 • 188 KomentaraPrint#