<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

nedjelja, 29.06.2008.

I'd fly above the trees ,over the seas in all degrees.To anywhere i please

boomp3.com

Oh I want to get away
I want to fly away
Yeah yeah yeah

Lenny Kravitz/samo mi je ta pjesma dobra/
Da...stvarno...imam filing ko da želim poletjeti...ono na more ili negdje dalekooooo.Da mogu uživat.POvjetarAC.Zato i odadabroh naslov /koji loš glagol/.Da...u zadnje vrijeme sam shvatila da sam veoma nesigurna osoba.Ne vjerujem čak ni sama u svoje odluke.Nisam sigurna uopče.I to me baca u loše raspoloženje---i razne mood swingove-----promjene raspoloženja----tj.male deprice.Ne mogu vjerovat da sam sposobna sama sebe bacit u bed /ne mislim na bed ko krevet...iako i to mogu,ali mislim na bed kao depricu/.To je kao da se krenem samouništavat.DO kud je to došlo...sama sebe oneraspoložim....zar sam toliko mračna osoba?Zar sam TOLIKO nesigurna i zar nemam nimalo egocentričnosti----barem malo-----??Ma to nije moguće.Mora da sam pobrkala lončiće.A možda i nisam.Pitanje je sad....iako ja mislim da nisam.Ma,nisam.Ma...komplicirana sam ja....govorim vam to beć 1000. put.I vi već to sami znate.Prelazak na drugu temu...
Shvatila sam da sam zapravo zavoljela rtl-ovo stalno repriziranje,iako me to prije ćivciralo /živciralo/ sad mi je ok.Shvatila sam da UVIJEK mogu gledat Šreka,koji god nastavak bio,i koliko god puta,meni je Šrek RULKO!!Yeah.I da....bila sam 6 dana bez glazbe jer sam ja /silly me/ zaboravila napunit mob i ponijet sluške sa sobom. AJOOOOJ.Teško mi je bilo,budući da sam music freak,urlala sam svoje najdraže pjesme u batrumu/bathroom/.Ahh.Patili ste.Bez posta.9 dana...thats a lot...puno.Ali,komentarima kao i uvijek nisam zadovoljna....ali šta ćeš.Nitko nije svemoguć...to što mi samo određene osobe komentiraju...to sam im zahvalna.Ali dobro...da ne ispadnem negativka...odoh
bye
Image and video hosting by TinyPic

29.06.2008. u 19:56 • 54 KomentaraPrint#