<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

petak, 21.11.2008.

"I'm gone"

I dok ja tako čamim u sobi s hrpetinom udžbenika koje moram naštrebat,potajno pišem post.
Nisam jako dugo pisala post...nije mi se dalo.Kad-tad bih s nekom željom upalila kompjuter,ali i to me prošlo,prošla me faza kad sam cijele dane visila na kompjuteru. A mislila sam da me to nikad neće proći.
Sviđa mi se ovaj trenutni dizajn,pa ga ne ću mijenjati. Da...neću se piše odvojeno...nažalost,kao i ne znam...pa u što se ovaj svijet pretvorio?!
I živciraju me stipendije samo za odlične učenike....a kaj s ostalima,oni moraju plaćat za znanje....koji k?
To mi nije logično,shvatila sam da i najosnovnije stvari koje čovjek treba imati nisu besplatne. Zašto su ljudi stvorili novac? Zašto?
Običan komad papira,i ljudi se ubijaju zbog toga...zar naše dostojanstvo,ponos,život,sreća vrijedi manje od običnog komada papira?
Otkad to?
Eto,sad kad mi je netko ne da ili mi je dužan komad papira,ja ću ga istući i ubiti. To se sad čini ludo,ali to smo mi,ljudi,naša ludost,to mi činimo.
Samo se nadam da ćemo barem za Božić shvatiti da materijalno nije bitno (iako znam da će biti sasvim suprotno) i da je jedino važno da budemo s bližnjima i da se radujemo rođenju Isusa,i ne želim nikakve darove,ne treba mi to,što će mi darovi kad se Isus rodio, Isus bi trebao primati darove, darove naše pobožnosti i ljubavi prema njemu i Bogu.
I zato molim čitatelje (ako itko čita,a sumnjam u to) da zaborave na te gluposti koje nas kvare (novac) i da misle pozitivno,da vole Boga,da vole svoje bližnje i sve ostale ljude,ma kakvi god oni bili.
E,sada prelazimo na dio gdje ja objašnjavam zašto sam odabrala baš ovaj naslov.
Pa,odlazim na jedno mjesto,i neće me biti. Odlazim se odmoriti od ovih svih cirkusa koji se sad događaju,i,da naslov je dio pjesme naravno,zove se Gone.
Pa,sretno vam svima
;)
želim vam dobre ocjene u školi!!
Image and video hosting by TinyPic

21.11.2008. u 14:37 • 16 KomentaraPrint#