<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

nedjelja, 02.03.2008.

Life is like a box of chocolate,you never know what you're gonna get

Image and video hosting by TinyPic

Forrest Gump

U to vrijeme Tom Hanks glumi mutavog provincijalca...or what?Hehe.Kaj ja znam.Tu sam se samo došla pozzat s vama i reći vam novosti.Ja želim otvoriti svoj deviant account,ali dobrog fotića nemam.I baratanje s photoshopom mi nije dobra strana,al sam se barem potrudila napraviti ovaj svoj dizz na blogu.Vidi se da sam početnik.Ah,šta ću,procesor od kompa mi je star i ne mogu si instalirat photoshop CS3 (o šajze).Sutra je šula-day.No pustimo to...ja sam se nešto poželjela bavit fotkama,to me strašno interesira...Al' ne kao Ellu Dvornik,da se slikam sa selotejpom zavezana,ili tako neke bizzar stvari.Baš gledadoh ove tv-vodiče...Hmm...Sve neki reality showowi,bogme ćemo se nagledati cmizrdravih takozvanih "celebritya"kako se valjaju sa svinjama u blatu. Ili pak kako će naše "zvijezde" biti u velikoj luksuznoj kući zatvorene nekoliko tjedana.Je li se itko ikada sjetio staviti neke korisne stvari na tv? Mislim stvarno...dobro,ajde,zvjezde pjevaju je još OK (ali ni to baš nije od kakve koristi).Ma,neću se zamarat takvim biiip.Ali,pametne su televizijiske kuće,one znaju da mi ljudi volimo gledati svašta,pa su se time okoristili.Haha.No općenito,ovaj tjedan sam se zabavljala (jel tako Mihach?)Eto,ja sam krenula u istraživanje web-browsera,i eto me na Flocku.Čini se sasvim ok,iako strašno vuče na Mozzilu.Hehe.Kao da je to vas briga.Samo bih vas zamolila,ako netko zna radit dobre brusheve za Photoshop 6,nek mi se javi.E,da čula sam za ovaj Facebook,počinjem se smijat kada čujem da tamo idu klinci koji bi chatali (hahahahaha).Facebook je za pronalaženje starih frendova...blabla....Mislim,zbilja smo mi ljudi blesavi,samo tražimo nove internetske stranice koje se stalno reklamiraju i mislimo da je to za igru i chat.Mislim....ma...neću ništa komentirat.Radite što hoćete.Chatajte,stavljajte svoje slike na net,dajte svima svoju email adresu,baš me briga.Neki dan sam imala mini filmske maratone...pa sam gledala "I'm a legend","Hairspray"...Moji dojmovi:"i'm a legend" je po mom mišljenju predobar film,nije ni prestrašan,ma super je.Will Smith zbilja zna glumit i to je dokazao u ovom filmu. A "Hairspray" je bezvezeeeee,mislim,tako je predvidljiva radnja...To je još jedan američki pop teen mjuzikl.Hmmm.Ne znam što ću s ovim blogom,dal da ga zatvorim,ili pišem postove...ili?Ne znam,stvarno,za mene je nekako ovo bloganje zamrlo.Postove pišem napola,komentare jedva jedvice uzvraćam...eeej....mislim da sam postala blogo-penzić ;D.Lol.Rofl.Ako ne znate što je ROFL,sram vas bilo :D.Ma ja se samo zekam-pekam.Jedno što mi se čini je da sam postala opet : internet-ovisnik.A,baš sam bila prestala na 2 dana.Grr.Mrzim internet.Ali ipak ga trebam....Jedva čekam more...bez televizora,kompa,bez dosadnih i licemjernih profesora koji ti daju 4 kad se potrudiš.Dosta mi je depresije...samo ja i more i hrpa frendova i frendica.Da,to je PRAVI ŽIVOT.Skužila sam da imam još jednu ovisnost:Japanske crtiće.Haha.Zvuči smiješno,ali,predobri su Image and video hosting by TinyPic-slatkić.E,sad ja ne znam,dali je ovo vama dosta "materijala" za post.Ali,nadam se da jest.Kraće postove sam vidjela.Nažalost.A,i gluplje (čudno,ali istinto).I to je to.Bye
Image and video hosting by TinyPic
Upadate:

Image and video hosting by TinyPic
Download
Za Ivanche

02.03.2008. u 17:06 • 88 KomentaraPrint#