<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

ponedjeljak, 17.03.2008.

"Some legends are made,others were born"

Image Hosted by ImageShack.us

Koja kul slika.Ja sam kul,osjećam se fora,jedinstveno. Hehe.Ovo je jedan od rijetkih trenutaka u mom životu.Sutra je lektira koju nisam ni pročitala,wow,koja sam ja buntovnica.Eto...Nisam baš happy što se tiče komentara,ali...potrudit ću se da ih ima više ;D
Razgledavam myspacove od slavnih grunge legenda.Pa naletih na "Alice in chains",fora su,grunge bend.Poput Pearl Jam-a,kojeg u zadnje vrijeme sve češće slušam (jeeeee).Dobro,prije su mi bili čudni jer pjevač Eddie ima specifičan glas.I tako...sve je super u "ustanovi".Počela me živcirati ozbiljnost na blogu.Da kao pišem:ja sam emotivna,komplicirana,sarkastična,ironična...dijete sunca,oblaka....i ti crapovi kaj sam pisala,kao neka inspiracija,već sam si sama dosadna.Đisis.Mogu samo napisati:ja sam luda i to je to.I ta sva kompliciranja,da govorim osobi:ti si iskompleksiran (koja riječ...),bolje bi bilo reć da si jednostavno /bolje da ne znate/.Kako mi se sviđa dizajn,djelo mojih ruku,vidi se da sam pravi umjetnik (hvalisavac)Image and video hosting by TinyPic.Eto,sad i bakterije imaju svoje spolne odnose...fora,nisam to znala,iako je čudno.Ma,čega se još neću naslušat.Ovaj sam post htjela posvetit' mojim Frendicama (iz poštovanja).Dakle...one su super,zabavne,kul.Baš sam primjetila da one zrače srećom i veseljem,i svaki put kad ih vidim,sretnija sam.One me utješe,znam da me neće iznevjerit (barem ne one koje su mi prave frendice),mislim....lijepo je imati nekoga komu možeš vjerovati.Iako se ponekad i ne slažemo najbolje,sve na kraju završi dobro.Hehe.Eto,to je bio jedan mali dio posvećen mojim frendicama.OK.Sad je red naaaaaaa.....hmmm...e da,više nisam tak,tak....hmmm...depresivna?U bedu?DA.Primjetila sam,u zadnje vrijeme sam sretna,ne oblačim samo one glupe crne majce i sve crno.Odjeća čini čovijeka.Istina.Dobro,nekim ljudima zbilja paše crno,zbilja vole tako izgledati...to je OK,super dapače,ali ja nisam takva,osjećam se kao neki depresivni kreten.Ali više nije tako (aha,kako sam pametnaaaaaa).Kaj da još pišem.Još više sam se "zaljubila" u fotografije i photoshop.Ne znam zašto,pa pobogu,ne želim se baviti fotografiranjem,možda samo kao hobi.Jede mi se sladoled...a ne smijem jer me bolicka grlo.OK.Kaj još....hmmm,ne znam što da napišem.Malo mi je dosadno u našem razredu,jer su svi....onako,malo se svađamo,pa se zajebavamo,ali uvijek je tu neka granica,tu je žensko društvo,a tu muško,a nikad se nismo sjetili svi zajedno biti na okupu,onak svi frendovi.To me smeta.Malo mi se čini kratak ovaj post.Ne znam...volim duge postove.No,dobro.Bye,bye
Image and video hosting by TinyPic

17.03.2008. u 14:31 • 102 KomentaraPrint#