<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

četvrtak, 11.09.2008.

"Once you hold the hand of love... its all surmountable"

Volim ovu pjesmu...jer je tako prekrasna...toliko emocija i toliko istine...to me čudi...kako jedna pjesma od uvrh glave 4 minute može reći toliko toga.Može te razljutiti,možeš ju zavoliti...može ti obilježiti jedno razdoblje života,a može ti obilježiti i cijeli život.Da,pjesme su veoma neobična stvar,jer može toliko promijeniti tvoja razmišljanja,može te rasplakati,razveseliti.Kao da pjesme izazivaju nešto u mozgu...znam da zvuči ludo,ali...Evo...da i napokon sam našla vremena za post...zaposlena sam.No to se vas ne tiče.heh.Šule,šule.Nisam zapravo ni zamišljala kakav bi bio ovaj post...hmmm samo sam napisala lyricse u naslov i sad sve ide samo od sebe...inspirejšn,to je dobar znak.Čula sam i za ovo s Dinom Dvornikom...jako mi je žao...stvarno grozno,prvo njegov otac,pa on.No,ne želim pričati o tome,grozno.Sad malo o naslovu....bila sam užasno tužna kad sam otišla s mora,jer će mi falit SVE tamo,i ne znam kad ću prestat misliti o moru i o ovom ljetovanju,ali s druge strane,tu su moj family i moje prijateljice s kojima mi je ovaj "boravak na kopnu,iliti u gradu to jest civilizaciji" lakši.hah.Kad je riječ o prijateljskoj ili obiteljskoj ljubavi ili bilo kakvoj drugoj,sve je savladivo,kad imaš podršku drugih.Ono,koliko sam se zabavljala i ludirala nakon povratka s mora sa osobama koje mi puno znače...ne želim ni pričat o tome.Ma,sve svemu,ja sam sretna /da skratim priču/.Da,sad čitam american mange..ajde,budite ponosni,barem nešto čitam,načitana sam ja ;]Sad se pokušavam sjetit kako radit dizajnove...ma uspjet ću...AJL BI BEK!
I tak,sad su se otkrili novi grandž bendovi Capricorn i Veyš my šina,mislim,ono dečki rade dobru glazbu,a,još su mladi,ima vremena.Hehe.Ja sam najveći grandž frik.To je istina.NO,dobro.Ajde,bye
Image and video hosting by TinyPic

11.09.2008. u 14:48 • 23 KomentaraPrint#