<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Base code: Bituwin

utorak, 29.04.2008.

"Black hole sun won't you come,and wash away the rain"

Black hole sun won't you come
won't you come

Image and video hosting by TinyPic
Dugi sam brejk uzela,možda i preveliki za dopustit.A šta ću,sad me uhvatila jeza od toga da ćete zaboravit vašu blogericu xscreamx ;]Dizz je moj,potrudih se.Hehe,morala sam se pohvalit.Osjećam se glupo što sam uopće napustila blogiranje...glupa sam.Dosadno mi je u zadnje vrijeme.Niš' mi nema smisla,sve mi je glupo,samo visim za kompjuterom i čekam da se netko pojavi na msn-u...jadno.I retardirano.Pola mojih frendica je poludilo za nekim tam dečkima (svi su luuudi) zekam se cure.Moram učiti,onak bzvz da ne budem idiot.Ne znam što mi je,niš' mi se ne da pisat.I tak....Primjećujem sve više...hmmm...ljudske gadosti. Stvaro OGAVNO,gadi mi se.Gledam kak se svi vrijeđaju,bez ikakava razloga.Samo ti netko dođe i kaže...glupačo ili lezbo,ne kužim?Mislim...čemu?kako nemaju osjećaj za druge ljude?Dobro,ono zajebancija.Ti se trudiš da se sa svima složiš,a oni ti uzvraćaju sa vrijeđanjem,ali ono,baš pravo.Čemu trud da se uklopiš i da se složiš s drugim ljudima? Neka se drugi prilagode tebi,ako ne prihvaćaju tvoje prijateljstvo.J*** ti se za druge,ako one tebe ne prihvate,ako ne prihvate tvoje pokušaje prijateljstva,pusti ih,znaš da si bolja osoba.Upoznaj druge ljude,ima boljih ljudi.Primjetila sam da,ako se ne trudim udovoljiti nekim osobama koje to zaslužuju,te osobe me tad više cijene i tad se vidi da ja nisam neka osoba kojoj svatko može biti cici mici kad hoće,a poslije me odjebe,k'o...il me voliš,il me ne voliš.
Eto male lekcijice za ubuduće.Hihi.Danas smo majmun-dite i ja igrale badminton,rekord nam je bio 11!!!!!!!jeeeeeeeeeeeee!!!Bravo Majmunček /jadna ona sa mnom/
Smijale smo se k'o lude,nisam mogla ni lopticu bacit,ali onda me majmunček pogodio u oko....grrrrrrr,osvetit ću ti se Majmuneeeeee!!!!!
Uzvratit vam sad još moram sve komiče,
i tako...bye
Image and video hosting by TinyPic

29.04.2008. u 17:52 • 139 KomentaraPrint#